Van België naar Frankrijk (Landres)

3 mei 2022 - Langres, Frankrijk

Beste allemaal,

voor mij lijkt het al een tijd geleden. Veel gezien en veel mensen ontmoet. Veel over stille landweggetjes gereden maar ook over drukke Nwegen. Afijn nu al een paar dagen op een campin in Landres. Best wel goed. Mijn fiets is gevallen en heeft daarbij de versnelling beschadigd. Was natuurlijk in het weekeinde van 1 mei wat hier een bevrijdingsdag is. Vanmorgen naar de fietsenmaker geweest en hopelijk heeft hij benodigde onderdeel morgen binnen . Anders donderdag. Ik heb gelukkig geen haast.voor jullie een leuke droge zonnige roeitocht en tot lees.

Groet, Annelène

1. Liesbeth:
    3 mei 2022
    Al een lekker stukje uit Holland weg Annelene en nu even verplicht “rust”
    Overigens heerlijk dat je je stoeltje bij je hebt , lijkt me onmisbaar! Hoop dat je fiets snel klaar is👍🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀
  2. Annemarie en Rob:
    14 mei 2022
    Hoi Anneleen hoe verloopt je reis nu verder; ik heb nu nog geen verdere verloop kunnen vinden. We zijn inmiddels zaterdag 14 mei. Hoop dat het goed met je gaat.Hoor van je groetjes Rob en Annemarie.