Vanuit Borkel naar Neerlinter.

26 april 2022 - Linter, België

In Borkel op de camping ‘Dommel Vallei’ terechtgekomen. Klinkt mooi maar een slechte camping. De volgende dag vroeg op en de ochtend fantastisch gefietst door bossen en landgoederen. Meestal op fietspaden. In Overpelt raakte ik de weg kwijt. Moest door een millitair terrein, was veel groter dan ik dacht. Maar uiteindelijk toch met hulp van autochtonen de juiste weg gevonden. Het stadje Diets bezocht. Diets is een Oranjestad.De Oranjes zijn er vanaf 1499 tot aan de Franse revolutie heer van Diest geweest en een van de mooiste steden van België. Met een prachtige kerk en een Begijnhof. Op weg naar Neerlinter weer de weg kwijt geraakt. Moest een heel eind terugfietsen en uiteindelijk op mijn laatste elektriciteit bij de camping het ‘Leeuwerikenveld’ aangekomen. Prachtige camping. ,s’avonds regen, s’nachts regen en ik kon de volgende rit niet voorbereiden.  Dus ben ik maar een extra dag gebleven. Was geen straf. Morgen verder naar het zuiden.

1. Vera:
    28 april 2022
    Dag Annelene zie nu je verslag en het is knap van je. De regen is hopelijk over. Gister op de Lagedijk gestaan met spullen om te verkopen voor Oekraïne was gezellig maar koud en jij hebt daar niets van mee gekregen?? Veel succes met je reis en ik ben benieuwd naar het volgende verslag.
  2. Jennie:
    30 april 2022
    Hoi Annelene. Wat heerlijk weer een fietstocht van je volgen. Ik kijk er naar uit. Fijne en mooie fietskilometers toegewenst.,
    Gr Jennie van Paassen